• Startsida
  • Mina mål
  • Ekonomi
  • Min portfölj
  • Verktyg
  • Om mig
  • Deals

torsdag 21 april 2016

Full disclosure - min portfölj

Det har idag gått ca 6 veckor sedan lanseringen av min blogg. Det har varit grymt kul och motiverande att skriva. Jag märker att det är mycket enklare att följa min strategi gällande investeringar, sparande, träning etc då jag tänker på det konstant, vad jag kan skriva på bloggen, vilka mål jag ska sätta och följa upp, och framför allt, att granskas av er läsare. Nu kan jag inte gömma mig i soffan längre :)

Sedan z2036 släppte sitt utdelningsverktyg kände jag att det var dags för "full disclosure", visa alla mina innehav. De främsta anledningarna är att jag kände att det faktiskt inte behövde vara så hemligt, att jag äntligen hade ett verktyg för mina behov, samt att det hade varit kul att få konstruktiv feedback på innehaven. Jag är ju en amatör så all hjälp och feedback uppskattas. 

Kolla i menyn längst upp eller klicka här! Jag har också skapat en sida för "Deals". Här samlar jag lite annonser från företag jag själv gillar och anlitar. Kika in där ifall ni känner för det. Planerar ni att ändå göra affärer med något av företagen så kan ni ju vara schyssta och klicka där så stödjer ni bloggen och gör mig superglad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar