• Startsida
  • Mina mål
  • Ekonomi
  • Min portfölj
  • Verktyg
  • Om mig
  • Deals

fredag 29 april 2016

Resurs Holding på börsen!

Med start idag handlas Resurs Holding på Large Cap. Jag blev tilldelad hälften av vad jag tecknade, vilket inte är någon direkt överraskning då det blev som väntat kraftigt övertecknat. Jag har två KF-konton, vilket är bra vid sådana här tillfällen. Jag tecknar oftast mindre poster oavsett, och nu för tiden blir fler konton tilldelade en minimal post istället för att vissa får stora poster och andra inget, främst för att få större ägarspridning. Alltså är det förmodligen så att jag fick fler så här (2 x 100 st) än om jag hade tecknat 500 st på ett konto.

Det blev ingen kursraket direkt vid öppning vilket gör att jag behåller dem ett tag till. Håller koll under dagen. Trenden just nu (09:29) pekar uppåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar